29 Maj

Blev mest förvånad när klockan ringde kvart över 8 imorse, visste ju varför den ringde men var fortfarande trött så. Gick upp i alla fall, klädde på mig och fixade mig och så var jag klar att sticka till bussen klockan 9. Jag och Helena fick chilla runt lite utanför skärholmen eftersom affärerna inte hade öppnat när vi kom fram men solen sken så det var najs =) Handlade 5 toppar så nu har jag förnyat garderoben lite i alla fall. Nya kläder är alltid najs! =D
Har mest chillat hemma hos Helena med henne och Tobbs idag och nu blir det snart sängen. Ska se mina kompisars musikal imorgon så jag och Jossan ska ta 1 bussen till skärholmen och måste väl sova snart om jag ska orka upp. Först blir det gossip girl och one tree hill =) Godnatt!

"jag drömmer om att skita och Jessica gör det"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0