24 Maj

Fixade teckenspråket ganska snabbt imorse, är dock inte 100 på att det är tillräckligt långt men jag hoppas! Gick ut och la mig i solen sen, var ju tvungen att inviga min nya bikini, har ju inte fått chansen försen nu. Låg i cirka 25 minuter på rygg och sen 15 på mage. Hann under de 15 minuterna läsa typ 20 sidor i svenskaboken, som faktiskt är bra, innan Helena ringde och ville träffas. Höll på att dö i värmen så jag var mer än glad att hon ringde och räddade mig, haha.
Åkte över till henne och spelade lite kort, gick på promenad till långsjön för att bada fötterna (ganska kallt), käkade middag och sen kom Tobbs över. Då gick vi till coop och handlade läsk och chips och sen spelade vi lite brädspel =)
Kom nyss hem och ska snart sova, tror jag. Är faktiskt inte så jättetrött, vilket jag tycker jag borde men ska läsa i svenskaboken eftersom jag har massa sidor kvar. Som tur är ska den inte vara utläst imorgon utan tills onsdag =)

"om jag får en gåta vill jag byta till Gandalf"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0