23 Maj

Blev utekväll igår igen, 4 dagar på raken nu ju, haha. Helena var snäll och bjöd med mig hem till Tomatsallad där det var fest. Jag trodde jag skulle somna eftersom jag varit ute 3 dagar men jag klarade mig =) Vi kom i alla fall dit runt 9-10 och sen stannade vi till typ 1- halv 2. somnade ganska direkt när jag kom hem och vaknade vid 12. Kvällen var najs och det var kul att träffa alla igen. Missade ju deras studentskiva, haha.
 
Nu är det teckenspråk och svenskaläsning som gäller, pallar inte! Måste göra teckenspråket eftersom jag har prov imorgon (Vill inte hålla ett tal för honom....) och svenskan ska ju typ vara utläst imorgon och jag ligger på sidan 30....
Någon kanske ringer och räddar mig, annars blir det nog solning när jag är klar. Om vädret tillåter det då såklart =)

"Kan det bli bättre? Porrsäng, porrlakan, porrbelysning och porrbrudar!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0