18 Maj

Har skönaste skolveckan! ledig imorgon och sen på torsdag och fredag =)
Idag var jag på teckenspråket för första gången på.... väldigt länge. Lektionen spenderades på ett Café och meningen var att vi bara skulle teckna men det funkar ju inte. Resten av dagen var väl inte toppen. Var trött från igår och lite snurrig och så men det funkade.
Blev jättetrött av ridningen idag, hade Corami och boy that horse's strong. Armarna bara värkte efteråt. När jag kom hem drog jag och syrran till coop och köpte onyttigheter, inte bra! Ska i alla fall träna imorgon och får väl ta i extra mycket då.
I vanliga fall skulle jag vara redo för sängen nu men eftersom det inte är skola imorgon så är det inte sängdags försen mycket senare =) Ska sitta lite på msn och nörda mig nu (A)
Längtar till Helgen gör jag också, har planer för i alla fall torsdag och fredag och känner på mig att det kommer bli superkul! =D

Skulle bli jätteglad om ni orkade offra en minut för att rösta på boysen här. De heter självklart Bohemian lifestyle =D

"Vi tar en sked hjärna från en annan person"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0