14 Maj

Hallå =) Skolan är inte slut än men ändå är jag hemma. Hur kan det komma sig ? självklart stannade jag hemma idag. Kände mig inte så pigg och frisk när jag vaknade kvart i 7 så bestämde mig för att strunta i skolan. Här hemma har det inte hänt så mycket, har mest kollat på Dexter =)
Måste snart gå och byta kläder och göra mig iordning. jag och Helena ska ju ha orientering på gympan idag så den kan jag inte missa. Hon säger att jag kan men nu mår jag ju bra igen plus att jag får sämre betyg om jag inte kommer.

Bion igår var helt okej. Pappa och jocke gillade den inte så mycket. Jocke tyckte det hände saker hela tiden och eftersom de inte förklarade så mycket fattade man ju inte allt och pappa tyckte att det hände för lite, haha. Jag tycker i alla fall att filmen var bra men boken var bättre =)

"Där sitter alla handikappade"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0