Vintergatan

Är det någon som kommer ihåg det programmet de körde som sommarlovsmorgon för x antal år sen? Vintergatan, med Peo, Glenn, Mira och Henrik och deras rymdäventyr, haha! Det var i alla fall mitt favoritprogram, då det gick på tv. Idag visade dem "tillbaka till vintergatan", där Peo berättar om alla deras äventyr. Tror inte det är en lika stor hit, inte för mig i alla fall. Kan ju bero på att jag är äldre och mognare nu, men man vet aldrig.
Nej nog om det. Nu ska jag ta med mig min laptop till mitt rum och kolla på hells kitchen, ensam. Hoppas verkligen att Pernilla hör av sig sen =) Blir glad bara någon hör av sig!

"Han sa ju att han hade flyttat"

Kommentarer
Postat av: Carro

haha det var mitt favoritprogram när jag var liten också ;D älskade det! <3

2009-03-14 @ 18:10:11
URL: http://carolinebergquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0