sängdags?

Har precis planerat lite inför imorgon, pratade nyss med Helena på msn. Tror vi skulle till Karlssons & co, verkar ganska najs så. Får se vilka som hänger med =) Borde egentligen sova eller plugga nu. sova eftersom jag måste gå upp klockan 7 imorgon, inte kul. Och plugga för att jag inte läst klart tyskan som ska vara klar imorgon. Ska dessutom svarat på massa frågor om den dumma boken, men Per och jag skulle gå igenom de på lunchen imorgon så jag förlitar mig på att hon har gjort dem (A) istället ska jag lägga mig och läsa en annan bok och lär inte somna på flera timmar. Hörs nog imorgon eller på lördag, beroende på när jag kommer hem från krogen (om jag inte bloggar efter skolan dvs).

"Ser ut som farmors gamla kofta ju"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0