Lillördag

Första dagen sen i måndags som jag har fått mänskligt umgänge, riktigt mänskligt umgänge, inte familjen. Fick ingen mat hemma så åt på pizzerian med Helena =) Hade lite att ta igen och sen gick vi hem till henne och kollade på dirty sexy money.
Sitter i soffan och kollar på tv med pappa och han tror att jag bloggar med en speciell person. Man ser ju hur mycket han förstår haha. Berättade att jag skriver om vad jag gör och då sa han "du sitter ju bara i soffan, det är en mening och inte speciellt spännande att veta". Haha så sant, så sant. But still, det finns ju folk som läser =D
Ska kanske till skolan imorgon, var ju ute idag och då tror mamma att jag är frisk och Helena vill ju att jag ska komma så hon slipper vara ensam på tsp men just nu mår jag lite illa och jag tror jag har feber. Men klockan ringer som vanligt imorgon och då får vi se hur det blir.

"När jag är full och strular är det lite mer 'sensuellt' än vanligt"

Kommentarer
Postat av: jossan

yes ^^

2009-03-12 @ 00:05:35
URL: http://jjsefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0