9 mars

Råkade byss radera hela inlägget jag skrev och nu orkar jag bara skriva kort. Har skrivit uppsats i skolan i 2 timmar och sen har jag spenderat lite tid i stan med mamma och Jossan. Mamma skulle ha nya glasögon och vi hittade 3 stycken som hon får om ca 3 veckor =)
Spånar på vad jag ska ha på mig på fotogrejen men har inte en aning, inte den blekaste. Men får hitta på något antar jag, kan ju inte dyka upp utan kläder.

Har inte kommit vidare på det här hela "byta rum med jossan", hoppas hon bestämmer sig snart!! =)

Idag fyller Carro 18, grattis!! <3

"Vi kan inte vara med i bandet längre, vi har gjort slut"


Kommentarer
Postat av: Carro

åh tack så mkt gumman :D:D <3

2009-03-10 @ 18:21:28
URL: http://carolinebergquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0