31 Mars

Var på bra humör hela dagen idag tack vare det fina vädret. Dock började det ju regna vid 7 och då sjönk såklart humöret men då skulle jag ändå inte vara ute. Om det är fint väder imorgon ska jag nog ta en promenad för att bli på bättre humör. Känner på mig att det kommer bli en pissig dag imorgon... Hade ett ganska okej schema, bara bokdiskussion, men sen bestämde våra underbart snälla lärare att vi skulle lägga in massa äckligt konfliktarbetsskit också!! Måste typ stanna i skolan ända till klockan 4, är ganska säker på att jag har utvecklingssamtal också. Jippi, jag älskar ju lars så himla mycket!

Inte ens det faktum att pengarna kom in på mitt konto kan få mig glad just nu, jag måste spara alla mina pengar eftersom jag ligger lite back.... =/ Har i alla fall sökt sommarjobb, skulle verkligen vara toppen om jag fick det!
Ska fortsätta läsa min supertråkiga svenskabok nu, har som tur är bara 20 sidor kvar, that's right, har tagit mig igenom 100 sidor idag. Förstår inte själv hur jag lyckats, den är ju verkligen inte rolig att läsa. När jag är klar ska jag i alla fall byta till min bra bok, tror ändå inte jag kan sova försen 2 någon gång.

"Du är bara otrevlig mot mig"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0