3 Mars

Har för mig att jag avslutade det senaste inlägget med "Vi hörs imorgon" men det stämde ju inte riktigt. Har inte bloggat på hela helgen, men nu är jag tillbaka =) Igår fyllde Helena 18 så var med henne och Tobbs efter skolan och hade det trevligt. Ska firas på riktigt imorgon då vi ska på krogen och sen på lördag då vi ska vara hemma hos henne.
Idag har jag skrivit hela en halv sida på mitt konfliktarbete, måste verkligen sätta fart! Ska ju liksom vara klart om typ en och en halv vecka. Får skriva mer sen efter träningen idag, både på arbetet och här. 
 Nu ropar mamma att maten är klar så hinner inte skriva mer nu.

"Jag kanske inte vill att det ska synas!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0