26 Mars

Kände mig vårig idag när jag klädde på mig så det blev rosa och grönt =) Hoppas att snön försvinner snart och att det blir lite varmare!
Hade bara teckenspråk i en halvtimme idag så fick längre håltimme, passade på att käka frukost och kolla på Harry Potter då. Skolan flöt väl på som vanligt, snackade lite gamla kräpplaminnen med Helena och skrattade som fan!! Så jävla kul =) Hade världens jobbigaste gympalektion, var nog det jobbigaste jag gjort i hela mitt liv. Carro är nog väldigt glad att hon skippade. Trodde seriöst att jag typ skulle spy efter. Så vältränad är jag, haha!

Runt halv 7 drog jag på promenad med Helena och Zazza och mötte upp Jossan i fruängen en timme senare. Gick förbi Pontus för att lämna tillbaka hans ipod. Han är verkligen söt när han är glad, vilket är typ alltid, haha. Den har ju vart borta i cirka 3 veckor, han tappade den typ när vi firat Helena, long time ago. Nu slapp han i alla fall köpa en ny.

Käkade kräftor och kollade på criminal minds nyss, me like! och nu tittar jag på Gordon och pluggar i reklamerna. Har tyskaprov imorgon och matte...
Sen ikväll ska jag läsa vidare i min bok! =D<3

"Gud vad ful hon var!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0