25 Mars

Väldigt tråkig dag i skolan idag, hade historia med Lars. Hur intressant sakerna han pratar om blir de totalt ointressanta så fort han öppnar munnen och varje gång han sätter på en film håller jag på att somna. Inget undantag idag inte. Fick kolla på en film om hitler och judarna så ni kan ju tänka er hur kul det var. Dessutom filmade de så man skulle tycka synd om personerna de intervjuade. Självklart tycker jag ju synd om de som vart med om detta men de måste ju inte fortsätta filma när de gråter så de inte kan prata, det är bara respektlöst.

Har ni ätit några våfflor idag då? Själv har jag ätit ett par stycken, supersmaskigt. Men på något mystiskt sätt försvann typ halv smeten när jag gått hemifrån och ingen annan var hemma! :O Fattar ingenting. Men när pappa kom hem fanns det typ inget kvar...


Vem tycker såna här byxor är snygga?! :O

Mamma har sagt att jag får utegångsförbud om jag köper ett par, haha! Skulle i och för sig aldrig köpa ett par, så jävla fult!!

"Hon var fett kåt på dig hela kvällen"

Kommentarer
Postat av: jossan

jag vrider nacken av dig om du köper sånna!

2009-03-25 @ 22:31:19
URL: http://jjsefin.blogg.se/
Postat av: jossan

haha bra!!

2009-03-26 @ 08:25:43
URL: http://jjsefin.blogg.se/
Postat av: Helena

Hon var fett kåt på dig, possesive crazy typ :O

2009-03-26 @ 09:05:18
Postat av: jessica

She always is , haha :P

2009-03-26 @ 22:08:26
URL: http://jesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0