19 Mars

idag har det vart en ganska bra dag. Dålig start i alla fall. Kom till skolan klockan 8 för att ha teckenspråk men tror ni han var där? Nej... Orkade inte åka hem trots att jag hade håltimme till 11. Hade planerat med Siri att vi skulle plugga engelska så den första timmen fixde jag min tyskaläxa. Dagen blev i alla fall bättre sen. Hade jättekul på samhällen och skrattade åt allting och Helena kallade mig fegis, haha!
Tack vare att gympan drog över tiden missade jag bussen hem och fick gå till centrum för att ta bussen och när jag ko hem la jag mig på soffan och sov. Sov i kanske 2 timmar och sen var det dags för mat.

Är det någon som läst tidningen idag? Mamma hittade en rolig artikel om turister som hade klagomål och det var seriösa klagomål. Det var någon som klagade på att de hade fått en dubbelsäng fast de beställt två enkelsängar och skyllde på dem för att hon var gravid? asså, what? Är hon dum i huvudet eller? Sen var det någon som klagade på att ingen varnat för att det fanns fiskar i havet!! Herregud, vad är det för fel på vissa människor? Alla vet ju att det finns fiskar i havet.
Det var också någon som klagade på att det fanns många utlänningar och att man pratade spanska i receptionen och vart hade de rest? Jo, spanien. Är det konstigt att man pratar spanska där?? Ibland undrar jag vad folk tänker med...

Juste, Glenn var och hälsade på idag. Var här i typ en kvart, duschade, åt hämtade kläder och lämnade kläder i tvätten. Är det rättvist att mamma ska tvätta hans kläder när han inte vart hemma på en vecka? Jag tycker inte det men mamma är ju rädd för att han ska förstöra tvättmaskien så nästa gång han kommer hit, vilket lär vara om ca 1 vecka, kommer han ha nytvättade och nystrukna kläder....

"Det låter lika bögit varje gång jag säger det"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0