18 Mars

Ledig från skolan idag och det betydde att jag var hemma och tog det lugnt, behövdes verkligen =) Hade planerat att jag skulle ut och springa imorse men när jag väl kom till älvsjöskogen så var det glashalt så det fick bli en vanlig promenad med Sammie istället. Hade ju kunnat springa på vanliga vägen men ramlade i skogen och fick ont i höften och då orkade jag inte.
Var på bio med pappa också, såg "Män som hatar kvinnor". Riktigt bra faktiskt, brukar alltid bli besviken när jag ser filmer baserade på böcker jag har läst. Visst fanns det vissa saker jag inte tyckte var bra men filmen var helt okej och defenitivt sevärd! =)
Åkte hem till Helena sen och chillade med henne och Tobbs och nu ska jag faktiskt sova. Börjar ju klockan 8 imorgon... Godnatt!

"Ett riktigt ostfynd"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0