Singstar hemma hos Nells =D

Min kväll har vart helt underbar och fylld med massa skratt! =D Var hemma hos Nella med henne och Jossan och kollade på film. Tror den hette "medans du sov" och var ganska rolig, sen körde vi A-Ö och självklart var jag bäst! Nästan i alla fall, haha. Men det var efter det som det riktigt roliga började, singstar. Jag är så jävla dålig på det men de andra två var ju inga stjärnor de heller så satt och skrattade som sjutton när vi sjöng, haha. Roligaste är fortfarande "jenny from the block" då man ska rappa, haha! Efter ett tag som Christoffer hem och joinade oss. Har inte träffat honom på ett tag så det var kul =) Runt halv 2 började vi köra land och stad och sen vid två gick vi hem. Nu sitter jag här, inte ett dugg trött och ingenting att göra. Är ingen inne på datan, alla är väl ute och det finns absolut inget på tv.... Får hoppas att mitt dexter är klart snart så jag kan kolla på det. Då har jag i alla fall något att göra =)

"Vi hade en nazist till lärare"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0