Nationaldagen

Nationaldagen firades hemma hos Pernilla, inte för att det var nationaldagen (vilken svensk firar den liksom?) utan för att det var Pernillas födelsedag! Nu är hon stor =) Kom till henne runt 6 och käkade helt underbart god mat och efterrätt till det! =) Sen runt 10 drog jag och Helena vidare hem till Siri 2 där det var fest. Ett tag senare kom även Pernilla, Sandra, Sara och Stefan dit. Det var segt i början men sen blev det riktigt kul. Massa dans och massa gott sällskap =) Dock tog typ hela min dricka slut så nu får jag snåla eftersom jag är pank =(
Tror i alla fall att Pernilla hade en riktigt trevlig födelsedag  =)

Nu måste jag dock börja städa i mitt rum. Har fortfarande inte börjat men om det ska komma hit folk på onsdag är det ganska bra om man i alla fall kan vara i mitt rum =)

"Vad har du på dig?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0