8 Juni

Vaknade klockan 1 idag och har mest kollat på tv. Borde ha städat klart mitt rum men det får jag ta imorgon, då ska jag ändå städa hela huset... Ser inte direkt fram emot det men. Red idag som vanligt. Är tillbaka i Tigers sadel nu och det kändes väl sådär. Det enda vi gjorde var att leka lite i skogen så det var trevligt. Efter ridningen gick jag till coop med Helena och köpte lite onyttigheter och sen spenderade jag kvällen där =) kom nyss hem, eftersom pappa inte ville hämta senare än 11 och jag inte orkade gå fick det bli nu. Gör inte så mycket eftersom jag faktiskt ska till skolan imorgon. Börjar som tur är 11 och så ska vi bara fika =)

"Du vill ha honom som kk"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0