7 Juni

Idag är det EU-val men det skiter jag i, jag har ju redan röstat =) Idag har solen tittat fram lite och det är ju alltid trevligt. Men istället för att spendera dagen ute i solen, eller göra något kul alls har jag städat. Hur mycket eller lite jag än har att städa blir det alltid ett heldagsjobb. Är det mycket pausar jag ofta eftersom jag tröttnat och inte orkar mer och är det lite gör jag alltid annat. Jag tänker  "det där hinner jag även om jag ser det på tv och gör det och det".  Man kan i alla fall se lite resultat men är inte klart än. Har precis slängt iväg ett sms till Helena för att kolla hennes planer för kvällen. Städningen fixar jag nog klart i natt eller imorgon. Beror på när jag känner för det =)

"Kom, vi porrdansar!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0