4 juni

Hejsan =) Om man kollar ut genom fönstret ser man det vi kallar för svensk sommar. Helt fucking underbart! Är lite småförtjust i regn eftersom det påminner om nätterna på landet men gillar inte när det regnar hela jävla dagen, plus att det är kallt.
Var i skolan idag för att få reda på lite betyg och äta, haha. Betygen är helt okej och maten var god. efter det drog jag, Helena, Billy och Marcus till biblioteket för att rösta. Känner mig riktigt vuxen nu, haha. Sen drog jag hem till Helena där vi chillade och kollade på Moulin Rouge, helt underbar film! <3
Nu sitter jag hemma och väntar på att tv:n ska börja, är ju criminal minds idag =) Vi får höras senare, orkar inte sitta här längre.

"i vilket land ligger Gotland?"

Kommentarer
Postat av: Helena

haha jag höll på att börja gråta i slutet (A)



2009-06-06 @ 12:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0