3 juni

Godmorgon! Är ledig idag och kunde gå upp när jag ville men självklart störtade mamma in i rummet för att hon behövde låna datan. Kunde inte fortsätta sova eftersom hon är lite efterbliven när det gäller datorer och behövde ha hjälp plus att hon klagade på att jag inte har städat....Hatar verkligen att städa men eftersom det är nödvändigt ska jag göra det imorgon efter skolan. Idag ska jag in till stan med Helena, hon ska köpa klänningen hon hittade igår och sen om hon inte har andra planer hänger jag nog med henne.
Just nu finns det inte så mycket att göra, det går inget bra på tv och det är inga inne på datan... kanske lika bra att börja städa nu? Får se hur det blir, Helena kanske smsar snart =)

"Det passar ju på dig, skränig och skräpar ner"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0