Spelning

Hade mina nya skor till spelningen igår så jag var typ lika lång som Jossan, fattar inte att hon kan vara så mycket längre.. Men men. Jag, Jossan, Pernilla och Tessan åkte in runt 6 eftersom vi inte var helt säkra på vägen men vi hade tur och träffade grabbarna när de skulle dra och käka. Spelningen var lite försenad så vi fick sitta och vänta ganska länge men när de väl körde igång var det ju kul. Träffade Marcus där, hade inte direkt räknat med det. Han var snäll och bjöd på jordgubbar =) haha.

Efter BHL var det något annat konstigt band som skulle köra och då kom det in en 82årig gubbe in, what the fuck liksom? Han satt där och diggade ett tag och sen kom han ut och började prata med Jossan och Tessan, haha, De kom verkligen inte undan.

Efter spelningen drog alla hem till Pontus för att festa =) Jag och Pernilla höll oss mest i Pontus rum och småpratade med massa folk.
Det var helt klart en lyckad kväll och vi kom hem någon gång strax efter 3 =)

"jag vill inte bli släkt med dig!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0