Nya skor =)

Blev väckt halv 12 av Jossan....skulle ju som sagt åka till skärholmen idag igen eftersom Jossan behövde ett par nya skor. Blev massa surande från hennes sida eftersom det tog ett tag för henne att hitta ett par. Men det blev massa glada miner från mig eftersom mamma betalade både ett par nya skor och ett par solglasögon =D Solglasögonen ska jag i och för sig betala själv sen när jag har pengar.
Nu ska jag snart börja fixa mig eftersom jag ska iväg till münchenbryggeriet och kolla på när BHL spelar. Var ett tag sen man träffade grabbarna så det ska bli kul =) Pernilla ska med också vilket bara är massa plus =D

"Jag kan läsa och kolla samtidigt"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0