Hej igen =)

Oj oj, vad det var länge sen man var här då, haha. Kan knappast skylla på det fina vädret eftesom solen har lyst med sin frånvaro, kan däremot skylla på att det är sommarlov och att jag har bättre saker för mig=)
Sen sist har jag hunnit ta en tripp till göteborg för ett lisebergsbesök och kolla in gamla landet. Är sig verkligen inte likt. De har byggt ett jättehus med inomhuspool och en 7 meter lång vinkällare istället.... Passar inte riktigt ute på landet om man frågar mig  XD
Har festat lite också såklart. Firade Sandra som fyllde 18 vilket var jättekul och sen har jag även vart hos Anna i skogås och en dag hemma hos Jalle =) Mycket skoj!

Mamma och pappa har dragit till egypten, är smått avundsjuk eftersom det är 37 grader i skuggan och 28 i vattnet och här är det ju knappt 20...
Ni kanske tycker "skönt med föräldrafritt hus" men inte riktigt här inte =/ Farmor är här eftersom Glenn inte kan sköta sig, haha. Han kunde i alla fall inte förut. Så mina lördagsplaner gick käpp rätt åt helvete, tyvärr..... Får dock ta det en annan dag om pappa håller det han lovat =)

Nej nu ska jag fortsätta sega framför datan eftersom jag typ har haft sönder min tv (?) ... Vi hörs kanske imorgon =)

"Är man nekrofil då?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0