9 Juli

Sov ca 13 timmar inatt, vilket var awesome men var ändå trött när jag vaknade. Eller rättare sagt väckt av Jossan. Hon ville åka till stan trots det dåliga vädret. Men om man kollar ut nu så ser jag att vi faktiskt missade det värsta, haha. Jossan handlade ett par jeans och jag handlade bara en brownie med glass, mums<3 Hade verkligen behövt en ny BH men hittade ingen... suck!
Nu ska jag bara slappa framför tv:n och ikväll ska jag kolla vad Helena ska göra. Hon åker bort imorgon så om jag har tur hinner jag träffa henne innan =) Men nej, nu väntar tv:n, haha!

"Jag har inte sagt något kul"


Kommentarer
Postat av: Helena

Åh norrland väntar på mig om ett par timmar :(

Jag kommer säkert dö av tristess medans jag är där ;(

2009-07-10 @ 02:21:01
Postat av: jessica

Men du har ju mobil och förhoppninsvis fri surf kvar i så fall =) plus att det bara är några dagar och när du kommer hem är det ju HARRY POTTER!! :D:D <3

2009-07-10 @ 02:53:15
URL: http://jesjo.blogg.se/
Postat av: Helena

HARRY POTTER FTW! :D

2009-07-10 @ 09:46:03
Postat av: jessica

ÄLSKA <3<3

2009-07-10 @ 11:51:00
URL: http://jesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0