6 Juli

Hejsan mina vänner! =D
Har faktiskt inte hänt så mycket sen senaste inlägget. Har vart hemma hos Helena och vi har nördat oss framför datan med läsk och godis =) Haha. Alltid uppskattat! Idag har det inte heller hänt så jättemycket. Vaknade hyfsat tidigt och orkade inte göra någonting alls försen efter 4. Då började jag småstäda i rummet, fortfarande stökigt men betydligt renare. Får fortsätta någon annan dag.
Efter maten drog jag på promenad med Jossan och det hela slutade med att jag ringde pappa som fick möta oss med pengar och sen gick jag, Jossan, pappa, mamma och hundarna till mcdonalds i ävlsjö och köpte glass, haha! Men det blev i alla fall en promenad på ca 2 timmar =)
När vi kom hem satte vi oss och kollade på hitta nemo, helt underbar film <3 och nu ska jag antingen kolla på ett morden i midsommer avsnitt eller spela sims, har inte riktigt bestämt mig....


"Sydafrikas huvudstad: Apstaden"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0