Utekväll =)

I onsdags klädde jag på mig kjol och linne och klackar på 8 cm, dum idé! Trodde att jag bara skulle kolla på BHL's spelning med Siri och Helena men sen efter ville Siri dra vidare till Toxic och självklart hängde vi med =) Där blev det mycket dans och när vi sen drog hem vid 3 var mina fötter helt döda. De gör faktiskt fortfarande lite ont men har blivit betydligt bättre.

Idag har jag inte gjort så mycket, var på ikea och köpte lite onödiga saker som bara kommer stå och damma i mitt rum, men fina var de =) Höll mig faktiskt borta från en del grejer vilket alltid är ett plus. Har spelat minigolf också eftersom farmor är här och hälsar på och efter det åkte jag, eller mamma egentligen, och köpte ett par skor. Dock bara ett par gympaskor.
Hann precis ta ett bad innan det började regna och nu ska jag nog bara slappa inne. Känner inte dirket för att göra något, möjligtvis en promenad men det är ju inte så kul i det här vädret.

"Jag gillar inte att han heter Josse"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0