Sökes: Snyggingen från seb!

Idag har det hänt både dåliga och roliga saker, ska berätta om båda men börjar med det dåliga. Alla vill väl ha dåliga nyheter först, eller?
Jag varnar för att detta kan bli ett ganska långt inlägg men om ni inte orkar läsa missar ni det roliga som hände på teckenspråkslektionen.

Ridningen gick skit idag, tror aldrig jag har ridit så dåligt! Höll på att ramla av det första jag gjorde och efter det fick jag inte Tiger att lugna sig, det enda som funkade var böjningen. Hoppas det går bättre nästa vecka, då har jag ju blivit ett år äldre och mycket mognare (Haha).

Nu till det roliga, har ju som bekant teckenspråk som sista lektion idag men det var ingen som orkade gå. Så vi väntade, gömda i ett hörn, 10 minuter och sen smög vi därifrån och då menar jag verkligen smög, haha! Bestämde oss för att ta hissen ner utifall att han skulle komma och självklart gör han det. nästan direkt efter att alla gått in i hissen och dörrarna stängts skriker Diana att han kommer och alla dyker ner på hissgolvet och sen springer därifrån. Gömde oss en stund på mcdonalds för att vara säkra på att inte träffa honom. Får se vad han säger på torsdag, haha! =D

Sen till den andra roliga saken, eller den är väl inte dirket rolig. Kommer ni ihåg den där snygga killen jag och Siri såg på banken? Är inte förvånad om ni inte gör det, det gjorde inte jag heller. Hade helt glömt bort honom, tills jag såg honom idag när vi gömde oss för Johan. Han är verkligen snygg! eller hur Siri? =)

"Jag ska supa dig under bordet"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0