Lördag

Var på en lång promenad med mamma, pappa och hundarna tidigare idag, eller egentligen igår. Var glashalt på marken och höll på att ramla minst 1000 gånger. Har också fixat min design till bloggen, var trött på den gamla och kände att det var dags för något nytt. Tydligen ser den knasig ut på alla andra datorer förutom min men får fixa det imorgon, sitter nämligen vid Jossans nu.
Kom nyss hem från Helena där hon, jag och Tobbs har sett Hannibal, käkat godis, spelat kort och pratat om våra konstigaste drömmar, haha. Riktigt kul =) har haft massa konstiga drömmar, precis som Tobbe och Helena och självklart var sexdrömmarna roligast att lyssna på. Ni kanske får höra en någon gång, men inte nu, tror jag ska sova snart.

"du är den enda jag känner"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0