Back to School

Yes, första skoldagen efter lovet och måste erkänna att det var precis som förväntat, hemskt, och inte blev det bättre av att Helena är hemma och är sjuk...
Fick börja dagen med Lars och mer behöver jag väl inte säga? Sen hade vi psykologi med Anders, skulle läsa en text och se på film. Inte en jävel läste texten och filmen var sjukt lång och tråkig! Pang, skjut mig i huvudet, som Jossan brukar säga.

Sen jag kom hem har jag käkat lite och kollat på tv, ska snart fortsätta läsa singoalla, har ju minst 150 sidor kvar och ska ha läst ut den till på fredag, yay me! Ska beställa ett personbevis också så jag kan fixa ett nytt leg och sen borde jag fortsätta på mitt cv men får se om jag orkar det, sov bara 5-6 timmar i natt.

"Mamma vet inte ens hur det ser ut"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0