9 Januari

Tro det eller ej men snart blir det sängen för mig. Tidig uppgång imrgon, runt halv 7 sådär, ska nämligen åka till Romme och... ? Åka skidor såklart! Är supertaggad, har ju inte åkt sen vi var där med skolan senast.
Idag och ikväll har jag inte gjort så mycket, vart i skolan och sen tagit det lugnt men imorgon, då vill jag ut! Efter skidåkningen såklart. Får se om jag kan hänga på Jossan eller något (A), umgås ju inte med folk som är ute speciellt ofta, men det är ju skönt det med.
Natti natti!

"Vaddå, så det är svampar med massa kakao runtom?"

Kommentarer
Postat av: jossan

nej ditt fucktard, ellis gjorde! :D

2009-01-10 @ 00:35:54
URL: http://jjsefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0