8 Januari

Överlevde en till dag i skolan, skulle inte klarat det om jag gått på teckenspråket imorsee. Nej istället fick jag lite välbehövd sömn =) Imorgon väntar en ny helvetesdag i skolan, historia i EN OCH EN HALV TIMME (!), svenskauppsats, tyska och rättskunskap, det enda jag ser fram emot är att Helena ska komma =)
Många i klassen tycker att jag ska ha utsläppt eftersom de är helt övertygade om att mitt hår är snyggt men de har fel =) Så de får drömma vidare om det där, jag ger mig inte. Släppte visserligen ut det en pyttestund på gympan så Siri, Danni, Elli och Jennie kunde se men det var nog enda gången det hände.

"Vafan, de har ju bytt kläder med varandra!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0