4 Januari

Idag har jag inte gjort speciellt mycket. Har inte läst ett enda ord ur boken singoalla som jag skulle men en sak som jag faktiskt har gjort är käkat på Heron. Jag och Jossan åkte in till Heron vid halv 4 för att käka lunch/middag, blev kycklingspett med jordnötssås och ris, supergott! Sen har jag även kollat lite, eller ganska mycket, på tv =)

Ska sätta igång och skriva mitt cv nu, Helena är redan klar och skulle skicka in sitt idag så jag borde ju också fixa mitt. Borde väl inte vara så svårt, bara skriva lite om mig själv och så =)

"Han levde ju inget bra liv, han var ju dansare"


Kommentarer
Postat av: Helena

Har inte skickat in det än, bläcket i skrivaren är slut så jag måste vänta tills vi köpt nya patroner :)

2009-01-05 @ 16:19:53
URL: http://helenasvanberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0