29 Januari

Skippade både teckenspråket imorse och gympan nu på eftermiddagen. Får hoppas att jag mår bättre imorgon, vill ju inte vara sjuk dagen innan min födelsedag och absolut inte på min födelsedag. På tal om födelsedag, när jag var liten ville jag alltid att det skulle vara snö på min födelsedag men det var det inte, och nu när jag inte vill ha snö är det självklart det. Eller det är ju lite snö idag och det kanske håller i sig till lördag =/

Ska gå och fixa mat nu, även om jag inte mår toppen så måste jag ju äta, right?

"Hej igen"

Kommentarer
Postat av: Carro

usch låter inge kul alls, hoppas du kryar på dig snabbt gumman! <3

2009-01-29 @ 17:49:50
URL: http://carolinebergquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0