22 Januari

Var och spanade i affärer i Farsta igår med Helena. Men först var vi och bowlde med klassen, eller ja halva i alla fall. Stackars Carro var hemma och var sjuk så hn missade en rolig slapp dag. 
Hittade en jacka som jag ska önska mig i födelsedagspresent och så hittade jag ett par eventuella täckbyxor, får se vad pappa säger, han ska ju betala, haha.

Idag var det skola som vanligt, inget spännande med det. Tyvärr har vår mattelärare bestämt att vi måste komma på matten imorgon trots att vi är klara. Nu måste jag gå upp typ 7 istället för halv 9, surt!
Ska fixa klart mitt cv idag, äntligen. Är faktiskt egentligen klar, ska bara fixa bild och lite sånt. Det är därför jag skjuter upp det hela tiden, tänker ju att det bara är att fix bild och det går ju snabbt, eller inte. Men idag ska det fan in!

Måste göra min tyskaläxa också, var lite fler ord än vad jag räknat med, hehe. Men om jag ska bli klar med allt innan maten måste jag nog sätta igång nu.

"Hon bajsar, såg du inte det?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0