20 Januari

Har väl inte hänt något spännande idag, såg på gossip girl och oth med Helena och så har vi spelat data och lite annat. Vi var faktiskt ganska nyttiga också, gick till coop och köpte massa frukt och gjorde en jättestor fruktsallad, med bara gröna fukter, haha. Jättegott i alla fall.
Sitter just nu och tittar på csi, as usual. Imorgon är det bara bowling med klassen och sen ska jag till Farsta med Helena, hon vill att jag ska peka på massa jag vill ha i födelsedagspresent, får se hur det går.

"Det är bara program om flabbfeta människor"


Kommentarer
Postat av: jossan

amen jaja, palla bry sig om stavningen ;) nej dom är inte fula, men JAG är ful när jag har dom på mig xD

haha inte vet jag ;D

2009-01-21 @ 09:03:58
URL: http://jjsefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0