19 Januari

idag har jag inte hunnit med riktigt allt jag hade velat. Hann fixa mitt leg så u måste jag bara vänta på att det ska bli klart, men hade inte en chans att skriva klart mitt cv eftersom planen var att sticka till matchen samtidigt som Jocke, vilket innebar cirka halv 6, 1 och en halv timme innan samling och 3 timmar innan matchstart. Får hoppas att jag hinner fia mitt cv imorgon innan skolan, har ju inte så mycket kvar. Skulle egentligen inte gå på ridningen eftersom vi skulle åka med Jocke till matchen och jag ändå bara hade teori men Jocke åkte med Marcus och tur var väl det. Det visade sig nämligen att vi ska ta märke 3 på ridningen och fick veta massa som ska komma på provet, som de som inte var där inte kommer få veta, haha!
Åkte till matchen dirkekt efter stallet och ni blir kanske lika förvånade som jag över att de faktiskt vann! trodde inte det var möjligt haha, nu har de till och med gått om linden =)
Fick kämpa med tyskaläxan i pauserna och på bilresan, hann i alla fall klart och skrev en sammanfattning av det jag tror hände.

Oj, nu blev det här ett väldigt långt och jobbigt inlägg, hoppas ni orkar läsa. Hinner i alla fall inte skriva mer, ska snart sova, måste upp lite tidigare imorgon om jag ska hinna duscha och fix mitt cv, godnatt!

"Jag kan flyga, jag är inte rädd"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0