17 Januari

Idag är det 17 januari och det betyder exakt två veckor kvar till min födelsedag =D Helena frågar alltid vad jag önskar mig och jag har faktiskt ingen aning =/ Jossan säger att hon hittat den perfekta presenten åt mig, ville veta vad det var och idag fick jag det. Hon skulle tydligen köpt en jättestor mirandanalle åt mig! Ni vet en sån där jättesöt grå, men det funkade inte, tyvärr. Men blir glad vad jag än får =)
Igår blev det film hos Helena med henne och Tobbs, kollade på två hannibalfilmer, röd drake och när lammen tystnar =)
Idag ska jag hem till Helena och vet inte vad som kommer hända. Fest skulle väl inte vara så fel men tror knappast på det, när jag väl kommit över till Helena kommer jag säkert ändå inte orka om något skulle dyka upp.
Ska iväg och byta kläder nu innan Helena ringer.

"Men han är i och för sig dum, som vissa andra här"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0