15 Januari

Idag är det bara 16 dagar kvar till min födelsedag!! Haha, japp, jag räknar ner =D
Blev filmade idag på teckenspråket, hatar verkligen att vara framför kameror men som tur var fick Helena sitta bakom kameran istället för Johan. Sen var väl allt som vanligt i skolan. Fick mitt personbevis idag så imorgon ska jag och mamma gå till banken och fixa nytt leg till mig och så ska jag skicka in mitt cv imorgon också, nu få det  faktiskt vara klart, haha!
Får ganska lång sovmorgon imorgon eftersom typ halva klassen slipper matten, så ska inte gå och lägga mig riktigt än. Håller på att fixar en design till jossans blogg så ska fortsätta pilla lite på den. Har även gjort en till mig själv, med söta tatty teddy, den får ni nog se imorgon =D

"Gud, det är så töntigt!" 

Kommentarer
Postat av: Helena

Haha, jag har fortfarande inte skickat in min -.-'

Får ta mitt gamla leg foto i guess, då kan jag posta den imorgon :)

2009-01-15 @ 23:49:51
Postat av: Jenny

Okej, det är ju snart ;D Går på Fredrika Bremer i Haninge, dudå? =)

2009-01-17 @ 16:18:10
URL: http://jeeeny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0