14 Januari

Idag är ingen vanlig dag för idag är det Jennies födelsedag! =D Ingen vanlig födelsedag heller, hon fyllde 18!! Så självklart var jag och några tjejer från klassen där och grattade henne. Hon fick lite presenter, vi åt kladdkaka, sjöng sing star och så gjorde vi lite charader askul var det! =) Hoppas hon hade en bra födelsedag =D

Har spanat runt lite på internet och hittat en jacka och underkläder jag vill ha mn har tyvärr inte så mycket pengar, men jag får väl handla dagen innan min födelsedag, när studiebidraget kommer =)

Hade skrivit ett hyfsat långt inlägg om en ganska kul sak men det försvann tack vare min data och nu pallar jag inte skriva om det.

"Åh! Kalle är så söt!"

Kommentarer
Postat av: Jenny

Okej ;D vilket datum är det? :S :P

2009-01-15 @ 19:23:46
URL: http://jeeeny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0