Söndag

Ganska slapp dag som började alldeles för tidigt. Var tvungen att gå upp direkt när jag vaknade för att städa, trots att jag fortfarande var trött. Mamma fyllde år i fredags så släkten skulle komma hit på kvällen. Tycker ju att jag borde ha all tid i världen att städa då och hinna sova ut, men icke. Skulle nämligen på hockey, as usual, och den var i Täby så var tvungen att fixa allt innan.
Efter matchen och efter att gästerna gått gick jag hem till Helena, okej jag gick faktiskt först men träffade ju alla för två veckor sen så. Hos Helena kollade vi lite på american idol och sen spelade vi sims =) 

Nu ska jag snart sova, ligger med datan i sängen, men eftersom Ann inte är i skolan imorgon börjar jag inte försen halv 11 så jag orkar lätt se ett avsnitt av Dexter, även om jag är lite trött. Sov faktiskt en timme efter matchen.

"Tänk om jag gick såhär!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0