Måndag

vill börja med att säga att det faktiskt gick bra på ridningen idag, trots att jag fick Tiger. Måste ju passa på att skriva upp det nu när jag fortfarande kommer ihåg, om det går dåligt nästa vecka kan jag bara läsa det här och tänka tillbaka, haha.
Hockeyn var jättekul idag, vet inte om jag nämnde det men sif spelade idag och självklart var jag och Sara där. De vann faktiskt, igen, och jag och Sara satt typ och pratade nonstop under hela matchen, riktigt kul. Plus att de som båsade inte visste hur man gjorde, blev lite konstuga stop i matchen med jämna mellanrum haha!

Fick nyss min present från Jossan och gissa om jag blev glad? Det var en mirandanalle, en mirandanalle!! Hur jävla söt som hellst och jag blev typ helt galen. Jossan ångrar att hon inte filmade, haha!  Älskar den i alla fall! <3<3

"Så hur var det nu: 8 eller 18?"

Kommentarer
Postat av: Sara

Vi är stammisar i ishallen ;D

2009-02-04 @ 21:50:53
URL: http://sarasnow.blogg.se/
Postat av: Jessica

eller hur! alla borde känna igen oss:p

2009-02-04 @ 23:26:13
URL: http://jesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0