Helgen

Var ett tag sen jag skrev och eftersom jag är ganska trött orkar jag bara skriva kortfattat =) I Fredags skippade jag sista lektionen, tyskan alltså, och åkte med Helena hem till Tobbs där vi käkade lunch och tittade på Hell's kitchen<3 Åkte sen till fruängen för att köpa  godis och när vi kom tillbaka till Tobbs var det dags för mig att dra hem och käka. Efter maten åkte jag tillbaka för att hänga mer med dem =) Blev bjudna hem till Elin men då var klockan ganska mycket så vi hoppade det och kollade på Harry Potter istället, love! Har faktiskt börjat läsa om böckerna, för tredje gången, haha.

I lördags var det match och krök hos Jesper som gällde. Matchen var helt klart väldigt intressant, vart några fights och till min förvåning vann faktiskt segeltorp, med typ 6-2 eller något sådant. Duktiga Gabbe gjorde 4 mål =)
Höjdpunkten på lördagen var i alla fall kröket hos Jesper. Halva BHL var där och det var ju ett tag sen man träffade dem. Tyckte inte att jag drack så mycket men det tycker jag ju aldrig, haha. Har fått höra lite saker som jag inte kommer ihåg och det är säkert fler.
En utav de som var där, JM, däckade först och då passade vi på att skriva kuk på hans kind. Skulle raka av ena ögonbrynet också men då vaknade han =( Mogna, jag vet ^^

Idag har jag vart med Jossan i flottsbro, helt okej faktiskt, även om backarna inte var så jättebra. Provade den "nya" sittliften och Jossan körde bräda, riktigt duktig var hon =) Sen på kvällen var jag med Helena och spelade data, kom hem för typ en timme sen och ska väl snart sova, måste skriva på mitt konfliktarbete imorrgon....

Blev inte direkt ett kort inlägg men men ^^

"Du har också stora bröst"

Kommentarer
Postat av: Helena

Vi är så vuxna :D

2009-02-23 @ 11:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0