5 Februari

Idag lämnade jag in engångskameran som jag fick i present av Sara och Pernilla. Hade fotat lite på lördagen och hoppades att det skulle finnas lite roliga bilder. Men, det fanns inga alls!! Fett besviken =( Killen i kassan trodde det berodde på att den redan var använd men man typ lagat den och sålt den igen. Har i alla fall fått Siris vilder och ska få Marcus sen också, så bilder finns ju. Men det hade ju självklart varit kul att se bilderna jag tog efter att jag druckit lite, haha!

Pernilla har efterfrågat lite bilder från i lördags så tänkte lägga upp några nu =)

             


"Hon pratar inte svenska"


Kommentarer
Postat av: Sara

va tråkigt att den inte funka :(

2009-02-05 @ 20:38:49
URL: http://sarasnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0