2 Februari

Tydligen trodde Helena att jag hade sex i hennes säng i lördags. Kan försäkra henne om att jag inte hade det, inte vad jag kan komma ihåg i alla fall, haha.
Kommer däremot ihåg att jag lovade att komma på crouch studentskiva, när den nu är. Tror i alla fall Pernilla blir glad om vi går. =)

Idag har det vart en helt vanlig skoldag och just nu sitter jag med min nya data framför tv:n och fixar musik och kollar på topmodel, håller även på att laga mat. Mycket på gång där, haha! Ska snart byta om också, ska ju rida idag och sen efter det är det hockey =)
BTW, Jossan sa att jag skulle få min present idag. Det hoppas jag verkligen eftersom hon är 2 dagar sen.

"vad händer om man inte har några hjärnceller kvar?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0