19 Februari

Läkarbesöket var snabbt avklarat och eftersom jag fyllt 18 nu fick jag betala för det, kändes väl sådär eftersom jag bara kom in i rummet och fick gå ut igen ca 5 minuter senare och inte mycket klokare vart jag heller. Men men, hur det blir får väl tiden visa. 
Orkade inte gå till skolan, trots att jag inte skulle börja igen försen 11. Stanna istället hemma och kollade på Dexter och gjorde lite annat. Hade faktiskt tänkt skriva lite på mitt konflikarbete eftersom jag ligger way behind min planering, men det blev bara aldrig av.

Var på hockey för ett tag sen, riktigt rolig match!! Efter första periden ledde segeltorp med 3-0 och gissa vem som gjorde första målet? Jo min kära bror, haha. Efter andra perioden såg det lite mörkare ut, kallhäll hade på något mirakulöst vis kommit ikapp och det stod nu 4-3, inte kul. Men i tredje och sista perioden vann segeltorp med 5-3 (tror jag, kan ha vart 6-3), trots att domarn hejjade på kallhäll och det blev några roliga slagsmål =) Stackars Johan fick typ matchstraff efter att en jävla bonnläpp slagit ner honom med knytnävarna, snacka om cp domare.

Håller på att skriva på min svenska som ska in imorgon, har egentligen redan gjort den, skulle bara skriva rent men nu visar det sig att jag tappat bort den och måste gör den igen... Vill hinna se ett til avsnitt av Dexter innan jag ska sova så får skynda mig nu, godnatt! Hörs nog imorgon =)

"Skaffa lite muskler domarn!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0