SNÖSNÖSNÖ!!

Jaa det är massa massa snö ute! =D De flesta verkar ha något emot det och trots att jag verkligen älskar snö förstår jag dem när massa bussar ställs in. Som tur är har jag varken långt till skolan eller problem att ta mig det med tåg. Fast imorgon tänker jag skylla på att min buss inte kom (A) Aldrig i livet att jag tänker komma till skolan klockan 8! Det kan han ju F E T G L Ö M M A ! !
Har nyss tagit en varm dusch och tryckt i mig massa mackor. Har varit ute och åkt pulka, tefat och stjärtlapp med Helena, Jossan, Sara, Stefan och Tove. Superkul!! Man kände sig verkligen som ett litet barn igen, haha.
Nu ska jag slappa framför tv:n tills jag somnar =)


LOVE IT!! =D <3

Förresten så är det precis en vecka kvar till julafton, två veckor kvar till nyår och en månad och två veckor till min födelsedag! =D

"Hörru, du har något i baken"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0