Plugg mitt i natten ;)

Det kan vara så att jag är klar med ped-led uppgiften nu! =) Tänkte att jag kunde skriva på den eftersom alla drog från msn och jag inte alls är trött. Tror hela skiten blev ganska flummig, brukar bli så. Har inte läst igenom den än, tar det imorgon. Lika bra det, blir nog ingen skillnad om jag läser den nu.
Tror jag ska förflytta mig till sängen, inte för att sova men för att läsa svenskaboken. Har väl kommit ungefär 50 sidor och påtisdag ska boken vara klar och en anlys av författaren. Ska lämna in uppsats om energipolitik samma dag. Har inte börjat på den ännu, den får vänta till i helgen, eller imorgon. Har håltimme imorgon mellan 11 och halv 4 och då är meningen att jag ska skriva sociologin och energipolitik uppsatsen. Får se hur det blir med den saken ;) Är ju inte så duktig på att börja med saker i tid.
Men nej, nu blir det bokläsning, hörs imorgon =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0