Nörd ;)

Nu blir det många inlägg på samma dag men då blir ju Stefan nöjd. Själv tycker jag att han ska skaffa en egen blogg innan han börjar klaga på att jag skriver för sällan! Kan i och för sig hålla med ibland men det är inte alltid jag orkar skriva eller har något intressant att dela med mig av. Inte för att jag brukar skriva så mycket intressant men vi kan ju låtsas ;)
Gör faktiskt inte så mycket just nu, degar vid datan som vanligt. Letar igenom mina bilder för att hitta en ny till facebook men det är omöjligt. Blir aldrig bra på kort så är väl inte direkt förvånad. Kanske borde leka med kameran oftare?
Har ett tag på mig att leta, behöver inte sova försen sent, börjar halv 12 imorgon, najs!! Får ju i och för sig ingen sovmorgon om jag hela tiden går och lägger mig senare för att jag börjar senare men what the fuck, det är snart helg!! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0