Måndag

Ridningen var helt okej. Fick Cappuchino och han är verkligen bäst på skänkelvikningar! =) Helt underbar!
Efter blev det middag på donken. Eftersom mamma och pappa har varit i Tyskland över helgen har det blivit mycket icke hemlagad mat. Middag i lördags, lunch + middag i söndags och lunch + middag idag. Dock klagar jag inte, älskar att äta både kinamat och subway! =)
Har också varit iväg på en promenad med Sara! =) Väldigt mysigt med snön på marken och kylan som gör att man måste ha tjocka kläder, mössa och vantar. Älskar verkligen vintern<3 Vi hann i alla fall med mycket prat och vi såg till och med en räv! Gud så söt den var.
Är i alla fall äntligen klar med svenskan nu!! Efter många timmars slit, eller inte, haha. Ska bara läsa igenom den och sen imorgon bitti ska jag skicka in den. Eftersom jag har lite tid att döda innan jag ska sova kanske jag borde börja med naturen. Men det finns mycket jag borde göra som aldrig blir av...

Förresten, idag är det exakt 2 veckor kvar tills jag, Helena och Sara ska färga håret!! Kommer bli gaaaalet =D haha.

"Blir man kåtare när man är full eller är det bara att man låter sig bli det?"

Kommentarer
Postat av: Saaara

hihihi OMG om två veckor smäller det ;)

2009-12-15 @ 16:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0